Saada päring!
Seiklus- ja matkafirma 360 KRAADI

SHM: päevad 1 ja 2

1. päev: päike ja peegel PS! POST ON POOLELI, JÄTKUB HOMME KUI SAAME AKUT JUURD, HETKEL AGA LUGEMISEKS ÜLES, TEINE PÄEV KATKEB POOLE SÕNA PEALT:(

Pühapäeva õhtul viimase praamiga Heltermaale jõudes viskasime telgi ruttu püsti ja kobisime magama ära, et järggmine hommik asjad ruttu paatidesse saaks pakitud ja ise merele ära. Pakkimine sujus kenasti, kõik peale ühe veenõu ja magamismattide mahtus kõik paakidesse ära. Üle jäänud nõu ja matid mahutasime paatide kokpitidesse enda jalg vahele. Asjad pakitud, paadid vees, hakkasime vaikselt Kaevatsi laiu suunas liikuma.

Sõit läks lõunani suhteliselt viperusteta. Lõuna ajal küll avastasime, et kaasa võetud spinningu üks lüli on ära murdund, õnneks on see veel kasutuskõlblik. Siinkohal tervitaks ka oma isa, kellele see ritv kuulub.

Pärast lõunat hakkasime Sõru sadama suunas liikuma, kus Kristjani jutu kohaselt pidi olema parim lõkkeplats siinpool Uuraleid. Lähemale jõudes selgus et vesi on aerutamiseks mõned kilomeetrid enne sadamat liiga madal. Jäi valida kas aerutame tuuriga ümber madalate või tuleme paatidest välja ja veame käsitsi. Kuna 40 kilomeetrit oli all juba siis otsustasime, et lähme ööbime mingis suvalises rannas mis kohe kohe vastu tuleb. Hüppasime siis välja ja hakkasime paate selle ranna suunas vedama, mida kunagi ei tulnudki. Pärast 2 tunnist vees jalutamist oli kopp nii ees, et ajasime paadid paarisaja meetri kaugusele enamvähem aerutmiseks piisavalt sügavasse vette ja tõmbasime  umbes 3 kildi kaugusel asuvasse sadamasse ära. Siis läks kõik sujuvalt, telk püsti,söök valmis ja magama. öösel tuli päris korralik äiksetorm ja hommikulgi veel oli pilves.

2. päev: lained veavad edasi, tehnika tagasi

Teine päev algas eelmainitud äikese tormiga. Torm õnneks möödus üsna ruttu ja peale seda hakkasime tegutsema. Päeva esimene tagasilöök tuli hommikusöögi valmistamisel, kui selgus, et priimus on umbe läinud ja ei taha enam üldse töötada. Umbes tunnike proovisime seda paranada,siis avati sadama pood ja läksime lihtsama vastupanu teed ning ostsime sealt pirukaid ja jäätist.maa Hommikusöök söödud ja asjas pakitud hakkasime Saaremaa po ob le aerutama. Kuna tuul oli terve päev päris kõva, saime laineid küllaga. Saaremaa ja Hiiumaa vahelisel Soela väinal jäid ained küllaltki keskpäraseks, maksimum kõrgus umbes meeter. Küll aga tänase p